just need a break.

godkväll

Ännu en helg är förbi, en hyffsad lugn sådan. Enligt min mening iallafall. Fredagskvällen spenderade jag i sängen framför Idol ( btw Kevin kommer ta hem allt! ). Lördagen blev det födelsedagsfirande för Angelica. Drog dock väldigt tidigt efterssom jag blev så fruktansvärt trött. Hmm, får tänka mig för. Ahh jag hade inget sug att festa till de så jättehårt heller...vet inte riktigt vad det varit med mig de senaste dagarna men, har mått riktigt dåligt. Jag var iallafall hemma före 23. Käka och drack massa vatten för att slippa bakfylla. Kom undan lindrigt ändå med tanke på att jag fick i mig en del tidigt under lördagen.. Idag har jag varit hos farfar och fikat...handla lite på vägen hem. Imorn är det dags igen. Morgonpromenix med mig själv blir det, känner att det behövs rensas i huvudet lite. Det gör jag bäst om jag går ut och går med endast min älskade musik som sällskap. Resten av veckan blir till att söka ströjobb, fixa pass och gå till försäkringskassan...och tusen andra småsaker. Vill verkligen försöka vara nykter HELA nästa helg. Men fan det går inte bestämma söndagen innan...man vet ju aldrig vad man känner för. Iof har jag inte råd att festa ens...känner att det skulle vara kul att dra ihop ett litet gäng, käka god mat spela spel eller bara sitta och snacka.

Hamen, om ett par timmar så ska jag och Ida beställa flygbiljett. Blev lite veligt nu, först den 3e sen den 8e och nu blir det nog den 3e iallafall :) inte mig emot...jag åker gärna så fort jag kan! Just want to get away from this town.

ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sag inte din kommentar forran nu! Vet inte hur det ar med upsagningstid dar, men kan inte va sa komplicerat. Folk flyttar runt hejvilt. Du kommer ha sjukt kul, halsa chefen Andreas, trevligare manniska far man leta efter! Jag bodde med en tjej som heter Rebecka bada sasongerna jag var dar. Forsta sasongen jobbade vi pa atlas. hon ar tillbaka och jobbar pa Atlas igen. Yes, bor I LA nu, pluggar pa college :) lycka till!

2008-11-12 @ 01:15:35
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0