Jag såg det snöa.

men det försvann nästan direkt , fan . Hoppas det kommer snö som ligger kvar snart iaf. Det är ju mysigt! Julafton vore najs med snö jue. för en gångs skull. Hamen var ute och gick imorse... Malpe sov här inatt och var här till eftermiddan idag. Trevligt sällskap :) Är inte riktigt alert just nu, hoppas jag inte e påväg att bli sjuk bara . Det orkar jag inte med. Imorn hoppas jag på jobb, annars blir det promenix och tvätta. Det behövs kan jag säga...

Ja sen håller ida på och ringer till boende på GC :) hoppas vi hittar något som lockar. Oh jag längtar mer och mer för varje dag. Det riktigt pirrar i kroppen när jag tänker på de...weiii! Är stolt över mig själv faktiskt att jag verkligen kommer åka. Det känns super bra. Kommer självklart sakna alla och vissa dagar kommer de ju vara jobbigt , men vilket upplevelse. Tror jag kommer växa otroligt mkt som person...bara genom att åka bort själv liksom. weiho.

Ska snart gå till oxen och köpa mig lite nötter och något gott till kvällsmat. Jag är superhungrig. Pappa var så gullig och förde över 100 kr till fattiga mig. thaaaaaank u! Funderar på att dra till skövde någon helg framöver förresten, och hälsa på mina föredetta arbetskompisar. Party förhoppningsvis, och denna gången ska jag med stanna tills det slutar ;P haha. Vill ju inte missa allt skoj. saknar dom väldigt mkt faktiskt...

Ne nu måste jag lägga mig i badet, känner mig som en isbit.

Pusspuss / marros


30 seconds to Mars - The kill. ( underbara låt ) man kan ju bara älska denna gruppen.
what if I wanted to break...?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag rekommenderar www.segaundamano.es, har for mig jag hittade manga bra dar. Ta kategorin Inmobiliaria i omradet San Bartolome de Tirajana. Och se alquila da saklart. Lycka till! :)

2008-11-22 @ 20:58:20
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0