I feel pain.

Oh yes.

Har så ont i magen och ryggen så jag kvider. aoch...Nathalie kommer hit sen med ett par panodil. I neeeeeed them! Hamen, annars har jag hunnit en del idag tycker jag, Mötte upp Catat vid halv nio och tog en promenix. Var hemma en timme senare käka lite frukost och sen vidare till mötet på soc. Behöver hjälp ekonomiskt månaderna innan jag åker nu. Hon verkade positiv så jag hoppas att dom hjälper mig. Gick och knacka på nathalies fönster, tyckte de var dags för henne och vakna. Och mycket riktigt gjorde hon de , sötnosen min :) Drack kaffe och hade kul som vanligt. Gick och handla, massaa med nyttigt. Hör och häpna, jag åt fisk med wokade grönsaker och BLOMKÅL till lunch. haha, det smaka helt okej...Gjorde en egen sås med på grädde creme fraiche och castello ost. det blev riktigt mums!
Ska försöka mig på pankakor på gi vis ikväll sen....hmm vi får väl se hur det går med det!

Så försöker fortfarande hitta boende på GC. bara letar o letar o letar :P


ba draaaaaaaaaaaar o draaaaar o draaaaaar ;P Hahaha

Nathalie och josse kommer hit sen
myspys.

Helgen blir kanon LUGN! Mys med flickorna på lördag, Lite matlagning hoppas jag på!
Man får ju unna sig lite extra gott iallafall en gång i veckan :)

Kanske skulle fixa layouten på bloggen....hmmm

Beverlyhills börjar nuuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0