Grattis Älskling!

Ja må hon leva Ja må hon leva....idag fyller min babe Angelica år. Grattis Grattis Grattis hjärtat. <3
Hurra hurra hurra hurra för dig!!!

Angie Pemsie och Elin har vart här idag på födelsedagskaffe för Angie. Var mycket trevligt. Känner mig lite stirrig av kaffet. Drack ju bara två koppar, haha tror inte jag tål att dricka så mkt. Har även hunnit städa igen, blir så dammigt när man har Nemo killen här hemma. Han fäller ju så inni helvete. Nu har ja precis varit nere och lagt in en tvätt till... Glömmer ju jämt bort att ja tvättar. Minnet är kort!

Gud va mycket det är att ordna innan spanien alltså, sjukt mycket. Vet knappt vart jag ska börja. Men det börjar ta på listan. Imorn blir det försäkringskassan och söka lite strö jobb. Behöver något nu innan jag åker... no money!
Ska fira Angie darling på lördag oxå, blir nog inte ngn utgång för mig iaf. Har noll kr till sånt just nu! Men firas ska hon göra iallafall!

Ne nu ska jag bädda rent i sängen....kanske sover bättre då? hoppa det iaf, har haft sjukt svårt att somna de senaste dagarna. Är skitrött men somnar fan aldrig. suck, det är alltid något, inte sant?

hamen, hade fint folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0