En heldag med Elin.

good morning people.

Så snart kommer Elin hit, vi ska ta en promenad i det soliga vädret. Blir nog bort till karlssons iaf. Ska kika på en grej där. Sen blir det supergod frukost här hemma hos mig. Elin stannar hela dagen tills ikväll, då det är party. Men e inte helt 100 % säker på att jag ska ut än. Men får väl se hur det känns...kommer antagligen dricka iaf men vill helst inte ut.

Igår blev det 2 öl hos nathalie och sen sarja....men gick hem efter de vid tio tiden. Idag känns det ju urskönt o inte vara bakis eller något. Mår jättebra :) Behöver ju få lite gjort idag så att... Lite småirriterad var man allt igår. Men de gick över.

Fan nu har Nemo gjort nr 2 i badkaret igen, ja förstår inte vad det är med honon alltså. Och stinker gör det oxå....UUUuuchh dummisnemo.

Hamen, nu ska jag fixa mig för promenad.


tjo.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejhej! Ja jag personligen gillar inte alls Nilo, men sen finns de ocksa folk som alskar de stallet. De ar ju mysigast att bo i en egen liten lagenhet eller bungalow, men manga bor i typ lagenhetshotell eller mer som lagenhetskomplex...Kan rekommendera Danubio (dar har jag bott 4 man) eller Las Olas, bor manga sasongare pa bada. Jag ar trott pa sasongarliv sa jag skulle inte vilja bo sa igen, men det ar jattekul i borjan plus att da lar du kanna mkt folk =) ska du jobba pa atlas? du kommer ha skitkul, jag alskar Gran canaria!

2008-11-03 @ 21:26:40
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0