burr burr va kallt det är!

hallo

aa fyfan va kallt det är. Vart ute och gått med nathalie , morgonpromenix. Och nu har jag ätit frukost. Proppmätt, gud jag blir så jävla trött efter ja ätit. Ska snart in i en vaaarm dusch. Ringa lite samtal efter det. massor att fixa.
Har sagt upp min lägenhet nu iaf. Blir väl bäst så. Har även pratat med tjejen som åker ner samtidigt som mig till GC och vi har bestämt oss för att bo tillsammans. Har hittat en lägenhet med två sovrum, kök badrum och egen terass. Har hört att det stället ska va lite halv skabbigt. men det får bli det till en början iaf. Shit det är bara 2 månader tills jag åker, helt sjukt jue. Måste fixa en stor resväska jag kan ta med mig oxå.

Helgen , fredagen blev lugn. Lördagen var allt annat än lugn. Satt och förfesta med pemsie och Fröken Trolin :P Vi hade riktigt kul faktiskt....va en sån där superbra kväll med massa prat skratt och dans :P Statt var också helt okej..vad som hände sen ska vi inte prata om. oj har aldrig mått så dåligt förut...två dagar av sängliggande typ. usch usch

ska väl bort till nathalie och muppa mig sen.

ne nu ska jag rulla in i duschen.

/ marros,


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ja, jag bor härnere just nu. Jag har också jobbat på Atlas.

Men just nu jobbar jag ingenstans som du kanske har märkt på bloggen utan bara njuter av värmen och utelivet.

Carlos[email protected]

2008-11-05 @ 17:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0