what the hell..

...vad gör blåsten med folk? haha så jävla mycket arga människor vi kommit till idag!
Otrevliga som sjutton är vad de är. Orka med dom
fan jag blir så fruktansvärt frustrerad så jag nästan tjuter alltså. Inte alls roligt faktiskt
men men, sitter o smygkollar efter jobb på arbetsförmedlingens hemsida
Måste ju finnas något roligare jobb,
jag älskar verkligen alla mina jobbkompisar men jobbet alltså fan
ibland går det skitbra och självklart är det kul då, men
dels detta att jag inte rör mig någonting under dagarna, håller
på o bli knäpp jag vill ha ett mer fysiskt arbete
sen tar det på psyket alltså
det häär, ahh det e inget kul iallafall

hamen

back to work


-


Kommentarer
Postat av: emsy87.blogg.se

älska dig med:)

2008-06-10 @ 21:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0