The Greatest Love of all..

med Whitney Houston, den är så bra! Någon som ser på Talang 2008? Isf har ni sett den lilla tjejen på 10 år. Zara Larsson...hon sjöng den här låten för ett par veckor sen och jag tycker nästan att hon sjunger den bättre :) helt otroligt att den rösten får plats i den lilla kroppen. Henne kommer vi nog se mkt av i framtiden.. Britney, Christina o Co släng er i väggen :P hon slår er med hästlängder...

hmm verkar som dom ändrat lite på blogg.se det heter visst inte ens så längre... publishme.se? jaja, bara det inte e massa krångel nu så. Blir nog väl. Jag skulle kommit upp vid sju och tvättat men det gick ju inte, så nu hinner jag inte. Får boka om tiden istället då, ja ska ju till skövde tidigare idag. Shoppa lite skor :D:D weiiho det ser jag verkligen fram emot. Måste växla lite pengar med, måste sola imorgon så ja har lite färg till midsommar!
Är lite oklart med vad som sker då faktiskt, usch hatar när det inte är klart. Skulle ju till pappa först men nu vet jag inte om jag känner för det...hade säkert varit roligt men, njaaa. Jag tror att det kommer bli Falkenberg med millan catat och lisa :) Skulle vara riktigt jäkla kul faktiskt..blir ju inte sådär jättedyrt heller efterssom vi bor i mills stuga. ahh måste bestämma mig tills helgen så vi kan boka tåg biljetter. Känner mig lite småtaskig mot pappa och syrran..verkar faktiskt som dom vill ha med mig..eller ja syrran kan ja väl förstå iof, massa gamlingar bara ;P fast enligt henne var det riktigt kul förra året.

Usch va segt det är på jobbet nu alltså, det märks att folk inte orkar vara inne och prata med oss.. Vresiga är alla iaf , så det går inget vidare alls. Men men så är det ju ibland. Ska bli kul o räkna ut ungefär vad ja kommer få i lön nu i juni..hoppas på iaf kanske få ut 14....eller liknande

ne nu ska jag ta mitt pick och pack o gå ner till ngn frisörsalong och köpa silverschampo :)
så pussochkram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0