sjuk..?



Ja känner mig då inte frisk idag. Började igår jag var så fruktansvärt trött hela dagen, och jag gick och la mig kl 23 i lördags kväll. Trodde igår att det var efter midsommar men ne idag har ja svinont i halsen, igensvullen snuvig helt slut i hela kroppen och har ett sjuhelvetes humör. Började nästan tjuta när ja vakna! Dels för jag vill verkligen inte vara hemma från jobbet..saknar mina kära arbetsvänner. Men även för att ja förlorar en massa behövliga pengar. Fast jag har suttit och jobbat där förut när jag varit sjuk och det funkar inte.. så får ta ett par dagar här och vila upp mig helt enkelt. Sen är det ju begravning på torsdag. Måste vara frisk tills dess, jag tror att det kommer bli en jättefin begravning. Jag vill finnas där för mina släktingar, och jag vill säga farväl till min älskade morbror.

På onsdag kommer den väl efterlängtade lönen också, levde över mina tillgångar i början av månaden så har inte haft
ett öre på nån vecka lr två. Men nu ska jag hålla i pengarna. Måste fixa tid hos frisören bara. kanske kan lösa det på onsdag! Fårväl se när jag känner mig kry nog att kila till jobbet!

Midsommarafton var för övrigt mycket bra, jag ångrar inte något att ja följde med för så roligt har jag inte haft på väldigt väldigt länge. Jag och syrran skrattade en hel del åt vår käre far som var fuller. haha snappsvisor körde dom så det stod härliga till. mm det var en dag/kväll att minnas!




Älskar den här låten Han har så otroligt fin röst, och speciellt till den här låten.
Isreal Kashmounika - Somewhere over the rainbow/what a wonderful world.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0