sista dagen på jobbet för denna veckan...

Faaan va nice. Ska bli helt underbart med tre dagars ledighet. Väl behövligt, å jag vann inte något mer av de andra priserna...men det räknade jag inte med heller såå. Vi förlorade Giganternas Kamp. Faan..jaja vi kämpade tappert trots alla telesvarare och bittra människor ;) hahaha.
jaja, Har varit på stan idag och inhandlat lite saker som ja behövde..blev en långärmad svart tröja med.. tröjklänning typ som e perfekt till sommarnatten! Köpte även lite vin :D blir förhoppningsvis lite party. E ju meningen vi ska ha grilldag med jobbet imorgon..men ja vet inte om jag hinner, har tvättid på dagen och jag har lite annat att göra.. sen ville pappa att ja skulle komma ut till sommarstugan.. Och det vore ju väldigt trevligt :) Ska nog försöka ta mitt första dopp imorgon! weii.
Blir nog kanske lite grillning och dricka med catat millan o emelie?
Lite oklart men vore ju trevligt och lite utgång..
ärligt talat...jag börjar sakna statt! haha, ja som klagat så mkt på de stället
senaste.. men ja fan på sommaren är det ju så mys med altanen och det blir inte
lika varmt där inne heller. hmm jaa frågan är ju om dom kommer kunna ha öppet
framöver vad ja fattat som är det inte många där alls längre..

hamen hamen
ska la jobba vidare de sista tre timmarna nuu.
SUCK


Kommentarer
Postat av: POSH.G

www.pooshg.blogg.se

2008-06-05 @ 20:31:53
URL: http://pooshg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0