mysväder

åå vad jag älskar när det regnar ibland alltså,
det är bara så himla mysigt. Speciellt när det varit så torrt och kvavt länge
skulle helst vilja gosa ner mig i soffan hemma med ett glas vin och en bok,
kanske lite goda nötter med. cashew yummi

Har gått hyffsat bra idag, lr ja inte jättebra men har fem nu
och ska försöka mig på att få en till iaf
undrar hur mkt party det är ikväll dåå, studentfest var det iallafall i min trappuppgång
i morse, japp kolla ut vid 10 snåret och då var det ett tio tal pojkar utanför dörrn
ett jäkla liv. Sen när ja kom ner , påväg till jobbet så stod det en stackare
och hängde mot väggen
haha


yeye happy student till alla som ska ta studenten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0