måndag,

jobb jobb jobb igeeen. Redan trött
Vill heeem nuuu
Usch vad sliten jag känner mig..fast måste säga att ja känner mig
rätt avslappnad och lugn ändå
det är najs faktiskt
Hoppas denna veckan går fort..vill till pappa i helgen och
bada sola grilla,
ska få hem hans crosstrainer med i helgen så man kan få
röra lite på fläsket igen, har ju inte mkt tid över på morgonen
men har ja den ståendes där är det bara o slänga sig upp och köra 20 min
morgon och kväll. kulkul
happ har lovat almir 7 orders idag, en har jag nuu men det tar jag allt
men usch vad jag har tappat mycket.. man känner verkligen att man inte tänker
på allting lika mkt när man jobbat ett tag
man slarvar lite mer..men antar att det blir så lite
uuusch, vad jag längtar tills semestern.. En hel månad kvar och lite till
men men sånt är livet....


ååå rast om 20 minuter.
najsnajsnajs seeen äre bara 6 timmar kvaar tills
dagen är slut, suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0