Life

Livet, har jag faktiskt funderat en massa på idag. Ibland sätter jag mig ner och bara tänker och tänker. Funderar och har konversationer med mig själv i huvudet. Haha låter säkert knäppt men det är så skönt efteråt. Man kommer fram till så mycket. Allting går så fort fram så ibland hinner man inte med riktigt, då kan det vara bra att ta en stund och komma ifatt. Mitt liv har ändrats mycket sen förra året, till det bättre. Jag tog mig själv i kragen helt enkelt. Jag lever mitt liv, bara jag. Ingen annan kan fatta beslut åt mig eller bestämma vad jag ska göra i med mitt liv! Jag känner bara att jag slösat bort så mycket tid redan, jag vill göra det bästa. Inte skjuta upp allting, Leva i nuet. Ta vara på varenda minut. Jag har tänkt mycket på det...de som blir sjuka, som min mamma och morbror. Livet togs ifrån dom. Det kan ta slut så snabbt. Är vi inte skyldiga att använda livet på bästa sätt? De som av ngn anledning tas i från oss, skyldiga dom att leva vårt liv och inte kasta bort det. De som inte fick leva klart.

Jag behöver något, jag vill vakna upp på morgonen och känna glädjen! Att livet är bra, att denna dagen kommer bli fantastisk. De senaste månaden har jag backat lite känner jag, för ett tag sen..var det precis så...jag vaknade med glädjen. Dansade runt här hemma innan jobbet och allt var bra, siffrorna gick ner och jobbet gick suveränt! Jag har tappat det hela lite, men som du sa catherine det blir vardag. Men jag måste upp igen, hitta något nytt som ger den där extra kicken. Och jag vet precis hur jag ska fixa det här.
Tiden är dyrbar, man lägger så himla mycket tid på skräp.
Vet precis hur jag vill att mitt liv ska vara. Och det är bara jag som kan skapa det


Men en dag i taget. Lev i nuet!




 



I have a long way to go, but I´m gonna make sure I get there someday

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0