Jag vill ha heeelg...

Usch vad jag är trött på att sitta här och ringa till massa odrägliga människor. ne fan jag håller på att bli knäpp. Vill bara ha heeelg nu nu nu. Håller ju på och letar jobb för fullt, fast åååh jag trivs så jäkla bra med alla som jobbar här. Men som jag och Lena diskuterar på vägen hem, det är så psykiskt påfrestande. Jag fattar inte hur vissa av dom som jobbar här klarat vara kvar i flera år. Skulle jag aldrig klara. Ne jag vill hem nu helst.
6 timmar kvar, så jag får pinas ett tag till men det går ju hyffsat fort iallafall

Tänker på Er!

.

Kommentarer
Postat av: emsy87.blogg.se

gumman då, du verkar inte trivas så bra:(

2008-06-18 @ 18:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0