It feels good..

Yes, great great marre tog sig upp ur sängen i hyffsad tid ( en timmar senare än meningen men ändå ;) På med träningskläderna och ipoden på hög volym, knallade till nautilus och körde lite kondition och gym. Åhh det var underbart. Jag var totalt genomsvett och helt slut efteråt. Hade nästan glömt bort hur skönt det är, och hur KUL det är! weii, bokade in mig på ett yoga pass onsdag kl 10, får duscha och fixa mig där och sen iväg till bussen efteråt. Yeah Yeah, har precis haft rast, åt lite mellis. Fick hoppa över till villa idag..känns bättre dom e mycket trevligare i villor. Lyckats få en order innan första rasten. vilket är heeelt okej, ska satsa på fem idag bara.. lite ringrostig känner man sig efter en vecka sjuk. Fick iaf ett trevligt välkomnande tillbaka :) Har visst varit saknad av de flesta hihi, dom e ju bara för underbara.. :) :) kul att vara tillbaka iallafall! 3 veckor kvar sen har jag semester i 2 veckor, jiihaaa då jävlar ska det festas, badas och bara njutaaa med mina babes.

yes yes , nu ska jag väl ringa vidare här då, lunch om en och en halv timma yay!


Puss&kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0