fruktansvärt seeeg

jaa det har varit tre hårda dagar/nätter måste jag säga. Usch, men roligt har man haft och jag har hunnit träffa en jäkla massa vänner. T.ex Torsdags: Josse madde sara Fredags: elin och evelina, Sen Lördag: catat millan emelie mfl. Riktigt trevligt. Träffat nathalie babe också ute på björnes :) miss u darling!  Gick hem ganska tidigt inatt faktiskt. det var så mkt folk på björnes så orkade inte!
Idag har jag inte gjort många knop. Fixat med syrrans polares hår. Färga det och testa lite frisyrer till balen, såå roligt! Fast om jag inte varit så bakis hade det nog gått bättre :P men men , 

nee sorry orkar inte köra ngn lång update,
skriver mer imorgon!
pussochgonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0