En tätort på en slätt..

mm...lalalalaaa...älskar WINNERBÄCK
Nathalie baby, i sommar är det DU JAG och Lasse ;)



Mår inget vidare, halsen svider så det står härliga till verkligen. Har flängt runt lite idag ändå har ju fixat mitt hår så kommer någon och säger att jag inte är blond nu får de en smäll på käften! Jag e bloooond. Äntligen, lite till som måste fixas och det är slitet som sjutton men skit i det. I med inpackning ikväll baraa, får ligga i under natten med. Gick på en liten peng, sen köpte jag lite välbehövliga saker. Ska storhandla i helgen tänkte jag om käre far kan pallra sig in till stan och köra mig till willys. Billigt och bra. Fan man får ju inget för pengarna på oxen. Tomt i min stackars frys är det.

Imorn är det begravning, jag tror det kommer bli så fint. Träffade min älskade kusin idag och gav henne ett par kramar! Vi e starka i vår släkt. Det märker man så väl när det händer något sånthär. Som vi sa, vi är glada att vi har varandra! <3<3
På fredag tänkte jag iallafall jag ska pallra mig till jobbet, måste ju visa mig där i veckan iaf...stackars jobbarpolarna måste sakna mig hahaha. mig och min otroliga humor ;) jag blir rätt knas när jag blir trött

jaa ska iaf slänga mig i soffan nuuu..

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0