En ny dag på jobbet

usch, jag vill bara hem hem hem. Inget sugen alls på att jobba men det har gått hyffsat bra iallafall, fyra st innan lunch till och med. Det känns bra faktiskt. 1 till och jag e grön för dagen, men hoppas ju givetvis på fler. Men har ingen motivation till att kämpa idag. Sovit dåligt inatt, vet inte varför men. Eller ja, det har väl med att morbror gått bort...sen har det ju gjort att man fått minnesbilder från när mamma dog. Saknar henne så, men vet att ni tar hand om varandra nu Du och Lennart. Ni slipper lida av den där fucking sjukdommen, jag hatar det! Man går ju fan och undrar vem det bli härnäst. Min moster ligger ju också för döden... cancer självklart! Usch man blir så rädd, tänk om ngn av mina syskon får det. Eller pappa lr ngn annan nära..jag skulle inte klara det. Inte igen!! jag lider så med mina kusiner. Jag tänker på er hela tiden.
kommer sakna Dig Lennart.
Ta hand om min älskade mamma!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman min, klart dom tar hand om varann, farmor, farfar, monica o pappa får börja om på nytt där uppe tillsammans nu, d tror ja... o sitter o snackar skit om oss :P hiihi... älskar dig! puss

2008-06-16 @ 18:55:22
Postat av: marros

aaaw baby! ja e säker på det med.. dom sitter nog o snackar om oss ja ;P dom har det bra! Finns här gumman! hela tiden, pusspuss älskar dig med. Jättemkt!

2008-06-16 @ 19:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0