Ångrade mig.

haha jag är ju bra rolig...bytte blogg men blev inte nöjd med den! Så gick tillbax till blogg.se och fixade en ny. Har suttit och fixat lite med den nu..så nu är ja rätt nöjd :) sorry ni som läser som får hoppa hit och dit..men nu är jag kvar här!

Sitter och äter frukost, har äntligen lyckats få in musik på min ipod. Har nu 800 låtar där i, det fick inte plats med mer..Men det är ju en jäkla skillnad på ipod och mp3 :P I love it. Usch jag vill inte jobba idag...igår var det så jäkla varmt att jag hade svårt o prata rent, sluddra och sa massa konstiga meningar haha kände mig ju påverkad. Ni kan ju tänka er hur dålig luften är vanligtvis i en liten lokal med 80 pers i.. och nu när solen ligger på i varenda jäkla fönster! ahhh får nog försöka sätta mig ngnstans i mitten idag..måste ju ha höj&sänkbart bord för min rygg men, ja vi får la se. Usch va dåligt det gick igår på jobbet...fattar inte vad som har hänt alltså men bara o ta nya tag i dag..lovat Almir sju stycken!

Imorn får ja mina skattepengar :) funderar på o dra till skövde tidigare så ja kan gå och shoppa skor! weii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0