Nej nu är det dags..

...att ta tag i jobbsökandet på allvar! Jag känner bara att jag måste få ihop ett bra CV o Personligt brev sen skicka ut skiten. Kanske är någon som nappar? Ams hemsida är ju inte till mycket hjälp i varje fall. Finns ju i stort sett inget vettigt. Ne ja önska att ja inte kände såhär, älskar alla ja jobbar här med..men ja vet inte hur länge jag pallar själva jobbet. Det är helt otroligt pressande psykiskt. Många ggr sitter jag här frustrerad till tusen med gråten i halsen ärligt talat, man blir ju knäpp...sen vet ja ju att jag egentligen måste lära mig att inte ta något personligt, att bara skita i det. Men jag vet inte om jag kan. Ja kommer inte säga upp mig härifrån iof förens ja hittat ngt nytt jobb. Tänker inte sitta arbetslös i onödan..Never! Det är värre än något annat. Men att försöka hitta något nytt jobb iaf. Så ska sätta mig och kladda lite på ett CV tänkte jaaaa. orka jävla surisar till människor. Men på ett sätt har ja förståelse för dom...semester och fint väder vem bryr sig om el liksom.. önska jag kunde vara ute i solen ja istället för o sitta här o må skit! ååååhhh varför kan det inte bara gå bra?! Shit jag menar jag vet ju att jag kan egentligen ja kan bara inte komma på vad ja gör för fel..ja låter på samma sätt säger samma.. men nej! ahhhh


Jaja , till något roligare...ska ha sommarfest med jobbet på fredag kväll. Dom håller hemligt vart vi ska någonstans Men blir mat och alkohol iaf ;) weii. Så måste ner till systemet imorgon innan jobbet.. Sen lördag hoppas vi på grillning och fest :P emelie och jag är på iaf :D kanske elin syrran o några till? yeah yeah let me know if u are intrested. Sen börjar ja på miljonen måndag i 2 veckor. nice me något annat än vattenfall iaf. Sen är det den efterlängtade semestern!! Weiiii*

hepp nu ska ja räkna minuterna tills lunch.
hade Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0