underbara väder

yepp, iförrgår var en bra dag. Blev upphämtad av Nathalie och Mattias runt tolv tiden, åkte ut på torsö och la oss på stora klippor :) badade och solade ett tag. Svinkallt i vattnet va det där ute iaf, burr. Va skönare på snapen i tisdags! Haha stackarn mattias blev nog lite trött på mig och nathalie, så jävla mycket småkryp där ute, getingar blinningar myror som bits jag fick kuta runt några ggr där. uääk jag verkligen hatar dom små jävlarna. usch usch usch
sen drog vi hemmåt efter ett tag, åkte hem och käka.
malpe kom hit sen, fixa ordning oss och började dricka, va meningen att Josephine och Johanna skulle med men dom orka intee såå det blev bara vi två :) men vi hade allt trevligt ändå. Lyssnade på massa gamla låtar på youtube. bra muusik juue. happ det sluta med en rejäl fylla på björnes. Va riktigt längesen jag var så onykter tror jag. Hade allt lite problem med o ta mig hem :P hahaha!

happ och igår mådde man som man förtjänade, illamående och trött. låg halva dagen..men sen åkte jag och elin ut till snapen igen..så otroligt najs var det. låg och gotta oss med kaffe och bullar. blev ett par dopp också. Jag älskar att bada! weii, sen vart de lugnt hela kvällen. var verkligen helt slut.

Idag har jag varit med josse , gumman fyller ju 21 år idag. Gick till rhodos och käka, va riktigt mums! Sen åkte vi ut till willys och handlade. var riktigt kul o umgås med henne lite, blir ju inte så ofta tyvärr.
Har vart iväg och handlat dricka oxå :) blir nog ett par bärs idag, och imorn blir det party med. passa påååå nu när vädret är så vackert. faan man blir ju så lycklig!

love love love the summertimes


heeepp nu ska jag diska och fixa ordning lite här hemma innan jag elin och syrran ska ut till sommarstugan. Blir lite grillning hos far min ikväll, bad o sol igen självklart :D fast på vristulven. Han har ju stugan 100 meter därifrån. underbart.


hade hade
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0