Lars Winnerbäck äger!

Fyfan jag ångrar INTE att jag gick igår, människan är ju bara KUNG! Tack malpe för att ja fick låna pengar utav dig ;) Blev lite i sista sekunden däär men åå det va så kul. vilken stämning alltså, helt sjukt. I jämförelse med 2005 konserten så var det här storslaget. Måste vart fyra ggr så mkt folk som 05. Hur kul som helst! jag och Nathalie babe på konsert ihop är bara så bra! eller hur älskling? :P satt hemma hos nathalie innan Lasse med med Mattias och Kri. jättekul :) Hamen, jobbar nu gör jag..råkade visst försova mig lite så kom en timmar senare än jag skulle. Men yosef är så snäll och rapporterar inte de ;P så ja får betalt för den timman haha. så shysst!

Ikväll ska jag vara hemma med emelie, vi ska ha en mysiskväll med film och godis! :) Sen imorn ska jag bjuda syrran och Ultrina på mat och så ska vi spela spel och dricka hemma hos mig. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Känner inte för att gå ut, sen har jag inga pengar till det heller. Så det får vänta, har ju semester snart om typ 6 timmar och 45 minuter :P jiiiihhaaaa inte ett telefonsamtal till arga kärringar och gubbar på 2 heeela veckor! weiiiho im so damn happy!
party party sol bad och bara njuuuuuta av ledigheten. Det är vad jag ska göra...

anyway, nuuu ska jag snart ta mig en yougurt. Fick ju kasta i mig ett par mackor i morse fortfarande sugen på något! :)
pussiluss

Kommentarer
Postat av: Marcus

Måste ju säga att 05 konserten och den här är i samma klass ungefär. Dock var han mycket bättre nu än på höstturnen

2008-07-18 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0