fylla, sol och bad...

yeees, i fredags åkte jag Elin syrran och ultrim ut till sommarstugan. Gick ner till vristulven och bada. Sen gick vi hem till pappa igen och käka grillad korv med bröd och drack ööööl . yummie. drog innåt stan vid åtta tiden, fixa ordning oss lite hos mig sen gick ja och elin till nathalie och vidare till magnus. blev fylla så det står häliga till..haha, blev sent så va helt död igår. Helt slut verkligen, låg hemma hos nathalie på eftermiddan och bara va, nice. Sen var det bara o dra på sig ansiktet och börja dricka igen. va hos millan, ja catat emelie nathalie millans bror och hans kompisar, riktigt kul om man bortser från vissa saker. hmm, gick ner till stan senare men jag pallade inte björnes för 3e gången på en vecka så jag och nathalie drog hem t henne och käka rostade mackor och sen pallra ja mig hemåt.

haha nathalie ringde imorse, "gud jag är så stolt över dig och mig att vi inte gick ut igår"
det är jag med :) och fan man mår ju så mycket bättre än vad ja skulle gjort om ja fortsatt festa såå. Det är underbart!

Håller på och tvättar, behövligt kan jag säga!
ska packa lite grejjer nu, ska ner till stranden med nathalie syrran och ultrim. MÅSTE bada! såååå underbart i vattnet :D finns inget bättre. weiiihooo

Imorn ska jag och elin till sommarstugan hela dagen :D


seeeeyaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0