This is my now.

Sitter hemma hos syrran nu, håller på o tvättar. Har precis laddat upp kort från juldagen på facebook och några på bilddagboken. Nu ska ja snart sätta mig och grejja med min egna dator...olsson ska hjälpa mig fixa så den mår lite bättre. Stackaren e full med skit. haha.
Har varit o städat idag, först åkte jag och syrran till tippen med massa skräp. Mellan 10 och 14 var jag i lägenheten. Ja börjar äntligen komma någonstans. Sandra "pepparkakan" kom förbi och gav mig en hjälpande hand , och bowie självklart. Den sötnosen. Hade egentligen tänkt dra tillbaka o städa mer sen men ja pallar inte mer idag. Så ja går upp tidigt imorgon o kör på de sista istället.
Ska även fika med min kära vän Lena imorn :) trevligt trevligt.

Nyår är fortfarande lite oklart. Men tror det kommer bli massa god mat, massor med vin och roliga spel. weii. looking forward to it. Lördagen kommer dock bli snäppet hårdare. 20 pers blir det hemma hos syrran, sen vidare till statt då. woho.

ne nu ska ja sätta mig och fixa lite.

pusspuss



me and my babe. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0