The most beautiful stars in the world.

mm, det är ni!


.
Har varit en hyffsat bra dag, trodde jag började bli sjuk förut men efter att ha knaprat i mig lite tabletter mot värken så mår jag bättre. Tvättade hela förmiddagen, sen drog jag iväg till Nathalie...hon bjöd mig på köttbullar, det va mums. Pemsie var där med, även Oskar och Julia titta förbi en snabbis. Alltid lika kul med er, mycket skratt. Det gillar vi =)
Har grejjat och haft mig här hemma..känns som det fortfarande är tusen saker att göra. Men det börjar ta påt iaf. Så himla mycket krångel med alla myndigheter hit och dit. Jag blir ju helt yr av alla saker ja måste hålla reda på. men men så är de. Det är värt de iallafall :)

Var förövrigt en superkväll igår, Ja pemsie oskar o Johan kollade på en psykisk rysare. Riktigt äcklig faktiskt. Pemsan fick fnatt i slutet av kvällen så oskar kom med förslaget att låsa in henne i källaren. haha.. ne du e så söt gumman! ja det var trevligt iaf.

Ikväll kommer min josse snutt till mig :) Blir trevligt det med. Måste ju umgås med mina stjärnor nu när jag kan. sen kan det ju dröja innan jag ser dom :/ meeeeeeeen förhoppningsvis kommer vissa av er ner och hälsar på mig :D weii. 


nu ska jag käka kvällsmat!
/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄLSKAR DEJ! <3

2008-12-17 @ 20:34:23
URL: http://angieheterjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0