smärta.

i mina muskler. Har flyttat hela dagen och städat lite grann. Pappa oskar syrran o olsson har hjälpt till och josse gumman va gullig och städa min toalett. Har nog aldrig varit så rent. TACK hörrni! Det är iaf tomt på grejjer i stort sett...bara städning kvar. Den jobbiga biten. Men ska dit tidigt imorgon o köra hela köket iallafall. Fasar för att öppna fönstren usch kryper säkert fram ett antal spindlar som sitter däremellan. Men men de får ja tåla.
Har nu alla mina nödvändiga grejer packat i tre resväskor. Lite jobbigt men de e ju så de e. På torsdag är de bara 2 veckor kvar tills ja åker. går så sjukt fort. Det känns fortf inte verkligt. Men de kommer väl när ja står o säger hej då till mina älskade vänner. =( jobbigt...


nu sitter jag hos syrran, ska ta ett varmt bad och sen käka kvällsmat. Knallar över till malpe senare sen.

Snart är det juldagen :) party party all night long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0