ooopps.

Jaaa, vad ska man säga. Lördagen var skitrolig. Superkul förfest hos mig, alla var på toppen humör. Blev rejält full på statt iaf. Ne nu får de allt vara bra med karatefylla. Nästa gång ska jag va LAGOM! :P Vore skönt o ha kontroll på sig själv för en gångs skull. Först så hoppa mitt knä ur led en snabbis på dansgolvet, så fick sätta mig en stund men sen var ja uppe o hoppa igen , inte bra :) Och sen skulle jag gå från dansgolvet och någon måste dansat med armar o ben åt alla håll för jag fick en jävla smäll, rätt på högertinningen. Huvudet får rakt in i djbåset. sen ramla ja ihop... skitäckligt var de för allt ljud försvann för några sekunder...trodde fan jag hade blivit döv. Fick hjälp att sätta mig på en stol , kunde i stort sett inte gå. Så det blev en riktig smäll... det blev tillslut ambulans till kss. jag HATAR sjukhus. Men fick stanna över natten. Tydligen har jag fått en lätt hjärnskakning.. det var tur, fan livsfarligt o få smällar mot tinningen..

men fick åka hem på morgonen iaf!
Tack till josephine och märta som va så gulliga och hängde med i ambulansen :) Tur ni hitta skjuts hem sen.


yes, så ja känner mig inte helt 100 med värkande knä och huvud. Men dom sa att ja skulle ta de lugnt ett tag och vila. har tusen saker att göra i veckan iaf. Malpe kommer nog hit idag, nice nice. Sen måste jag diska o städa lite hemma med efter lördagen..

hamen, see ya!

//M

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj de lat laskigt, tur du mar battre! Och tro mig, du kommer garanterat se manga karatefyllor pa GC...Finns inget som heter lagom dar ;)

2008-12-15 @ 22:46:34
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0