on and on


Ja idag har jag allt hunnit med en del, var på soc kl 11 imorse. Sen halta jag iväg till polisen och hämtade ut mitt pass, usch kortet är hemskt. Vidare till arbetsförmedlingen och sen förbi ströget och hälsa på malpe en sväng. Har även packat ytterligare 2 lådor. Nu har jag 3 kaffekoppar och 1 stackars tallrik i mitt skåp :P så skönt o ha allting klart så det bara är att flytta sen. Pemsie har varit här och hjälpt mig med, tack gumman! :)
Ikväll blir det film hos oskar, skönt att han e hemma. Det märks direkt att stämningen blir roligare. Haha!

Guud vad jag längtar , helt otroligt! Det pirrar i hela kroppen på mig när jag tänker på att jag om typ 3 veckor kommer vara på Gran canaria. WEii.

nu har jag inte så mkt mer o förtälja

.

lite kort från helgen:






underbara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0