Just a fun day with my friends.

Ännu en dag med mina smultron.
Jag Pemsie Nathalie Oskar och Julia åkte till skövde idag. Kollade runt i massa affärer och Oskar köpte en jättefin skjorta. Usch jag gillar inte riktigt att gå runt i skövde...mycket folk och speciellt nu innan jul. Alla bara går in i en hela tiden och ja får lust o smälla till dom. När jag kom hem käka jag och nu sitter jag här o glor. Sjögrenen kommer hit ikväll , vi ska bara umgås och kanske dricka lite smått :) men imorn då jävlar blir de fest! as always. ;) Blir nog mycket party nu under jul och nyår. Men de e kul, känns som jag vill passa på o festa med mina guldkorn innan jag drar. shit de går så fort alltså... de e snart bara 2 och en halv vecka kvar. börjar bli lite nervös.
åå igår kom min lilla älskling angelica hit och hon hade med sig julklappar till mig, en liten ring med läppglans i och en jättefin scarf. Så sött av dig hjärtat, jag blev jätteglad! <3

Ne nu ska jag försöka fixa hit mitt vin som just nu befinner sig i lundbergs.
i want to have a glas of wine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0