Helt slut.

Känns verkligen som jag inte kommer någonvart med lägenheten. E fortf i köket liksom. puh hela kroppen värker. sjukt jobbigt. Men ska bli skönt när det är klart. Kom precis hem till syrran, svinkallt ute..men skönt med en liten promenad faktiskt. Ska lägga mig i ett varmt bad här snart, sen äta lite kvällsmat. Ska till malpe senare o umgås med henne och josephine tänkte ja. Fan ja får ju passa på nu när de e så kort tid kvar tills ja åker.

Imorn blir det fullt upp, ska till tippen tidigt...till lägenheten, sen hem till syrran innan två o tvätta till typ fyra. Efter de raka vägen ner till lägenheten igen. Där kommer jag troligtvis att stanna tills kvällen. Ja ska fan i mig köpa en flaska vin och häva i mig ett par glas efter de. Bara slappa framför tvn. På tisdag är det besiktning. Hoppas hoppas hon blir nöjd. Ja sliter ju som ett djur.

på onsdag är det nyår, knappt tänkt på vad man ska hitta på. Men jag skulle helst vilja va ett litet gäng. Käka god mat, spela massa kul spel och dricka en massa vin. Utgång e inget ja e sugen på alls. Nyår ska firas med nära och kära enligt mig. Stor festen blir på lördag ...då ja har avskedsfest. ahhh nästan lite tårögd när ja tänker på att ja åker så snart. det kommer nog bli jobbigt till en början......

hamen nu ska ja hoppa i badet.
pusspåminapärlor.

Checka in syrrans hår , här e hon typ 14 bast. Ja vill ha det tjocka vackra håret!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0