Gotta be somebody

...med Nickelback. me like.


Syrran kommer snart och hämtar mig, ska till polisen och fixa pass. Sen iväg med lite lådor och skit till hennes föråd. Shit vad tiden går fort. om typ två veckor ja ska ha flyttat allting liksom. Så himl mkt jag måste ordna med jue. stressigt värre. Ska ta mig en liten lunch strax. Och ringa skatteverket... fatta, idag är det exakt en månad kvar tills jag sitter på flyget till GC. Känns fortfarande inte helt verkligt haha. för mig är det här stort... väldigt stort. Lite nervöst är det allt...men jag ser fram emot de som inget annat.
Kollade om vi hade någon speciell tidsanställning... vi har en månads provanställning sen ett fast kontrakt på så länge vi vill. det känns gött :P weiii. E faktiskt på bra humör idag...imorse trodde ja det skulle bli en pissdag , vädret är ju så deprimerande...men nu skuttar jag omkring här hemma till musiken :) Ikväll ska jag till Melander med pemsie är det tänkt. Trevligt! :)

annars, är jag pank så det skriker om de :P Jag har endast fisk och wok grönsaker i frysen.. men fick låna en hundring av pappa så ska köpa mig lite kyckling iaf :) trist när man inte har mat ju...
Hamen..

måndag igen då :) veckorna glider förbi väldigt fort.



hade underbart hörrni

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag andrade inget va jag kommer ihag.. Fick jobbet sen akte jag tre veckor senare och va jag minns sa stressa jag inte me natt sant. Det som va meckigt va nar jag kom ner och fixade med polisen och arbetsformedlingen dar, social seguridad osv. Men Andreas kommer guida dig genom de :)

2008-12-10 @ 19:36:19
URL: http://sanna1986.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0