En lugn lördagskväll?

jaa det ser ut som de slutar så faktiskt. Ja e både sugen och inge sugen. Mina pärlor sitter just nu o förfestar för att sen röjja på statt. Och ja skulle vilja vara med dom. Men ja måste tänka på ekonomin och även på att ja måste städa lägenheten imorgon. Bara 2 dagar på mig nu o göra de klart. Stressigt. Men de suger i öltarmen kan ja lova. Har haft sån jävla beslutsångest de senaste timmarna...men nu har ja bestämt mig...tror ja :P att stanna hemma hos syrran och se film istället. I hennes allt för varma lägenhet. Puh ja kreverar snart.
Ne fan de känns inte helt värt de idag...ja orkar inte vara bakfull, vilket ja vet att ja kommer vara om ja börjar festa. Ja tror ja väntar tills nyår. Då kommer de förhoppningsvis bli party för full rulle. vet dock inte riktigt vart de bär av nu men. de märks väl.

På torsdag är de EN vecka kvar tills jag lämnar sverige. Det känns helt sjukt. Det känns bra men skrämmande på samma gång. Det börjar sjunka in att ja ska iväg. Men tror ja gör de till en större grej en va de e. Mina pärlor finns ju kvar här hemma...de äkta iaf! :) och ja kommer lära mig så mkt, om livet... om mig själv. Som ja inte gör här. Här hemma flyter allting på.. de rullar som på repeat. alltid samma, lite nya intriger då och då, men annars...inget nytt! Man kommer liksom ingen stans. ne det ska bli en upplevelse de här..

nu ska ja sätta på en film och äta lite choklad =)

Ta de lugnt ikväll nu tjejer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0