Balladen om Konsekvenser

Ja vad ska man säga om folk.



Helgen har vart sjukt rolig, var längesen jag hade så kul! Karatefylla blev det både fredag och lördag. Jag och Nathalie ägde lätt björnes dansgolv tillsammans ;) haha. Lördags så förfestades de hos nathalie med alla goa människor, pemsie angie oskar storm o co. Blev statt efter de, oj oj jag hade lite problem med balansen ett tag haha. men så kan det vara ibland. Bakfullt har det ju varit med iof, det är mindre roligt. Men man får ju ta de om man vill ha kul! :P

Idag har jag varit hos malpe och emma, trevligt. Sitter här och väntar på att angelica ska komma , vi ska till sandra ikväll. Myspys. Blev tyvärr inget sandra firande i lördags. Men ska bli kul o se hennes lägenhet! Och träffa hennes busunge bowie. ;P

Oh, det börjar verkligen närma sig nu. Nervöst faktiskt.
men kul ska det bli!


nu kom angie pangie

så pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0