underbara träningsvärk

ahh, jag bara älskar när man känner att varje muskel väärker, man vet att man verkligen gett gärnet! Det tyckte jag att jag gjorde idag...gick upp och gymmade mellan 9 och 10 i morse och det har ja inte gjort påå lääääänge kan jag säga. Men jag tog i och körde igenom hela kroppen. Känner mig riktigt sådär skönt, mör nu :P
Yes, Lena har även varit här och druckit kaffe...hon har hjälpt mig med massor. Så otroligt gulligt av henne. Längtar som sjutton tills ikea, då ska det shoppas. Va fint det kommer bli i min lägenhet när jag är klar! weii

Igår var jag med josse, köpte lite gurka morötter och creme fraiche. Ja får inte äta morötter så satt och knapra på gurkstavar, att det kan vara så otroligt gott med gurka och hemmagjort dipp. Verkligen helt underbart. Ska nog allt ta och köpa mig en gurka sen... det e ju inget nyttigt med det egentligen men de e ju inte heller onyttigt. perfekt o knapra på under kvällarna.. mums. Och vet ni, jag prövade faktiskt avocado igår..va helt okej men tyckte inte det smakade något bara? hmm.
Ska möta Catherine 18.20...ska kika på karnevalen för första gången på ååår. sen se film lr liknande..
Blir iaf spinning och abs imorgon .. puh det blir nog lite jobbigt! e ju lite otränad måste jag säga hahahaha

hamen hamen

nu ska jag laga köttfärsbiffar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0