tillbaka på jobbet igeen...

Shit det kändes ju som om man glömt bort vad man skulle säga i telefon först :P nästan nervöst första samtalet haha. Sov äckligt dåligt inatt, låg och vred och vände mig sen när ja väl somnat vakna jag av att nacken låst sig IGEN, 3:e gången på 14 dar för fan. Försökte sätta mig upp men de gick knappt, börja nästan lipa.. va bara o gå upp o smörja på en jävla massa kylbalsam och ploppa ipren. va inte ens trött imorse för hann ju knappt komma in i sömnen.

Efterssom nacken knappt går att vrida så blev det tyvärr ingen träning imorse. men tänkte köra lite ikväll när jag kommer hem. kanske tillochmed kan vara bra för musklerna i rygg o nacke o få jobba liteee. orka en sån där natt till. blää

Känns förövrigt hyffsat bra att vara tillbaka på jobbet faktiskt...kul o träffa alla kompisar igeen som man inte sett på en månad. de flesta ser ut som pepparkakoor:P hihi. ahh tiden går faktiskt fort som vanligt här på jobbet.. kl är snart halv fyra. bara 5.5 timmar kvar.. det går foooort! :) går iof inget vidare för ngn här idag.. haha chefen sa att alla måste ha minst en order var. minimum är egentligen 5 liksom så de e mjukstart :P skönt skönt. ja e bara glad att ha något o göra på dagarna nuu.. blivit för mkt av det goda som sagt , blir lätt mkt fest när man e ledig. och man känner så att kroppen tar stryk...och även psyket.. i helgen har jag bestämt mig för o gå på sex and the city filmen, någon som vill gå med? måste seeee juuue nu har den ju kommit till mariestad med tusen år senare :P


ska tydligen komma en storm hit med, regnar som fan göree.. men mig gör det inte något ja jobbar ju hela dagarna ändåå nu. Ja tycker själv det är väldigt mysigt med regn och åska så länge ja inte behöver vistas ute i det :P

hamen ska väl fortsätta jobba
bara en massa telefonsvarare... soooft :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0