sweet home alabama alla summer long...


nananaaa, otroligt skön låt med kid rock.
Blir jätteglad av den :)

Underbart att inte vara bakfull idag, vaknade innan åtta och kunde inte somna om. Catherine och Jessi var här igår , skulle se film men sluta med att vi bara satt och pratade, jättetrevligt! Tack tjejer, kanske kör vår egna lilla matfestival nästa helg :P haha.
Va lite sugen på fest tidigare under kvällen igår, men ja har bestämt mig! Ska inte festa förens om två veckor då det är släktträff/kräftskiva. nee, fan vet ju att det inte är något speciellt så, alltid samma sak i stort sett. Om jag inte går ut så ofta blir det ju roligare när jag väl gör det! Min stackars mage krånglar oxå, har antagligen fått magkatarr, uuuhhh inte roligt alls. måste tänka på vad jag stoppar i mig helt enkelt..

Ska tvätta lite senare, sen kommer pappa och dom...ska fika lite sen åka och storhandla :) Förbi jysk och kika lite på soffan jag ska köpa oxå. Fick sålt mina två soffor skitfort, och den gamla tvn hämtade en man igår... weiii


hamen , hade hade

Kommentarer
Postat av: Catherine

det var en riktigt skön kväll men shit va trött jag va när jag kom hem!

dampade ur i min blogg nyligen, haha ;P

2008-08-24 @ 22:41:40
URL: http://catat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0