nackspärr, igeen...

aj aj aaaaaaaj, det gör så fruktansvärt ont. I morse kom jag knappt upp ur sängen. Pappa säger att jag måste gå till en kiropraktor. Men ja vill inte :( hatar när det knäcker..har hört att det ska göra ont? iof, kommer säkert fortsätta få sån här nackspärr om ja inte gör det. faan..alltid är det något! aja, ja får göra så gott ja kan..smörjer in med kylbalsam för hästar..och äter ipren! blir lite bättre då iallafall.
Happ hmm vad har hänt sen sist ja skrev då tro? Ja festade i onsdags.. Först hos sarja med nathalie mattias stefan knubbe och även kimona kom förbi en sväng. va skitkul, blev för full :P Jag och nathalie sjöng singstar haha fyfan va de måste låtit. Har ju inte världens finaste sångröst direkt :P men ja lyckades vinna EN gång iaf. ahh ja måste skaffa mig ett sånt alltså..suveränt o ha på förfesterna juuue.

torsdagen tillbringades mest i sängen, var ju rejält trött efter onsdagens bravader. Idag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt. Ja ska ner till stan och fika med Nathalie om en halvtimma. Om jag lyckas ta mig ner utan att dö av smärta. har föresten fått pengarna... bestämde mig för o ta ett lån så ja slipper mina jävla krediter! ska aldrig mer sätta mig i den situationen. så nu har ja beställt slutfakturor på abonemangen. Och ska ner direkt nu o betala av datorn. Jobbigt bara o se alla pengarna på kontot som bara försvinner mer o mer :P
ahh jajaaa..skönt o bli av med skiten iaf!


hepp nu måste ja fixa mig liteee..

pusshejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0