Lördag morgon

underbara nyktra helg :)
inte ett dugg sugen på att dricka faktiskt, har fullt upp hela helgen. Igår kväll var jag och josse o käkade lunch på buffalo, där åt man så mkt att man rullade fram sen ;P senare på kvällen drog vi till malpe och såg på film! var allt trevligt... ååå blood in blood out gick på fyran när jag kom hem men ja somnade ifrån den. Den är ju så bra! hamen, vaknade ganska tidigt idag, ska äta lite frukost sen blir det städning..damsuga, diska och torka golven! Det behövs verkligen.. Och pappa o co kommer hit imorn och fikar, måste ju vara rent när lilla kia och kanske julie springer runt på golven.
Och i eftermiddag blir det kalas hos bror min, hans fru fyller år så vi ska fira henne lite.. undrar vad det blir för mat :P köttex brukar det bli, muuuuums. Eller smörgåstårta! yummi

Blir förhoppningsvis nyktert nästa helg med, min mage krånglar så! Antagligen magkatarr.. skitjobbigt så jag måste tänka mig lite för vad jag äter och dricker, öl vin och sprit är ju inte det bästa. Men det är ju matfestivalen, vore ju kul o dra dit faktiskt men men man får väl se hur det blir. Helgen där efter ska jag påå släktfest, weii det ska faktiskt bli riktigt roligt. Det brukar bli en del fylla bland kusinerna framåt natten :P alltid lika kul.


ne nu ska jag fixa lite fruuuukost!
pussiluss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0