Just dance

haha fyfan vad jag måste se dum ut när jag springer runt i min lägenhet och dansar samtidigt som jag städar :P Men roligt har jag. faaan vad jag verkligen vill börja dansa street. När ja kollar på So you think you can dance rycker det i hela mig. Det ser så otroligt kul ut. ahhh jag har ju faktiskt lovat mig en sak om jag fixar en annan sak så ;) så någon gång... weiii

Sitter här hemma, nykter helg :) Underbart skönt är det. Igår blev det tidig sänggång, skulle egentligen varit med emelie men hon hade ont i magen stackarn. Och angie skulle ja med träffat hon mådde oxå dåligt. kanske något som går ? ahh jag kan INTE bli sjuk igen, det går verkligen inteeee.. jag har ont i halsen , men ja tror det är virusblåsor lr något bara. Ont som fan gör det iaf, men jag mår inte något dåligt för övrigt så bara o hoppas på att det inte e början till förkylning.

Första jobbveckan var helt okej, alla verkade vara sega efter semestern. Inte många ordrar för ngn, utom danne då som säljer som en gud. fattar inte hur han gör alltsåå.. alla sitter på 2, 3 kanske max 5 orders. då har han TRETTON! :P haha. människan får inga dåliga löner. kanske skulle ta o medlyssa på han ngn dag, se vad hans knep kan vara?!
Jag har inte spec stor press på mig just nu, ja låter det flyta..jag gör mitt bästa! Om jag pressar mig själv så får ja prestationsångest och då e det kört.. funkar inte på det jobbet. Man blir helt fucked

hmm, jaa vad ska man säga mer?
Elin och Eve drar iväg igen nu om en vecka eller så..
Tråkigt för mig men kul för dom :)
I will miss u girls.


imorn kommer nog malpe på en kaffe på förmiddagen...
ska även tvätta kl sju så blir upp med tuppen. sen storstädning heeeela dagen
På kvällen blir det bio med min kära vän josefin :) sex and the city filmen
ooooooj vad jag har längtat!


ne nu ska jag kika på tvn här, sen blir det sova.
gonatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0