Jag är sååå...

...fruktansvärt trött på det här jobbet. På att prata i telefon, får fan kramp i munnen...trött på att prata med äckligt otrevliga människor. Man blir fan skrämd av att veta att det går runt så bittra och otrevliga människor i samhället. ahh ja kan väl förstå om man inte vill prata, men att skälla och nervärdera en stackare som bara försöker tjäna pengar för att kunna överleva? är det så jävla svårt att trycka fram ett vänligt " jag är inte intresserad " och sen säga hejdå som en "normal" människa..? eller det kanske e dom otreevliga som e mest normala, det verkar i vilket fall som helst finnas flest av dom! uuhhh. hemska hemska jobb...ja vill ha ett nytt jobb.. faan jag vet ärligt talat inte hur länge mitt psyke pallar den här skiten.. pressen, ångesten.. usch ja vill inte! Har iaf skrivit ett litet cv nu.. vet inte om det blev så bra men.. ska klottra ihop ett personligt brev också sen ska jag bege mig ut... Ja vill pröva något nytt

men en sak gjorde mig glad idag faktistk, fick reda på min lön och jag fick 2 tusen mer än jag trodde :P har ju betalt nästan alla räkningar för nästa månad med så ja kommer ha mkt pengar kvar :D:D weiiihoooo

hamen, fyra dagar kvar tills helg då,
ska försöka dra ihop ett gäng o festa på fredag...
någon som är på? Känns mkt skönare att festa fredag, då har man ändå hela helgen på sig
och vila innan nästa helvetesvecka!


pussokläm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0