holabandola vad det går..

jaaa ibland undrar jag vart det gick fel...
kinda weird


sista dagen på vattenfall, har gått väldigt bra idag. Jag är redan grön för veckan
känns underbart!! sitter här nu och väntar på att tiden ska gå
yosef och jag har bytt telefon :P så numera har jag en samsung telefon med lite touchknappar.
kul med lite ombytee, hihi folk på jobbet känner mig nu skrattar bara åt mig , ja och mobiler alltså

imorn blir det alltså miljonen, ska bli kul.. lite ombyte,
sen är jag ledig i tre dagar, sköööönt
blir iaf lugnt i helgen, kanske ett par glas vin och lite god mat lördag kväll
vore mys.

angie kanske kommer och hälsar på lite med :) weii


åååå ja blir så irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0