Helt jävla otroligt..

Yepp, fyfan vilka människor det finns..hur man kan göra så är ofattbart för mig!
uuuusch


Många som visar sitt rätta jag just nu



Happ jag sitter iaf på jobbet nu..tråkigt som bara den. Men almir gick och delade ut klubbor :P haha gottit. Hamen, ne usch dom senaste dagarna har varit jobbiga.. jobbet suger verkligen..mår så dåligt av det! Ååå men älskar alla här så mkt...man har ju hittat så mkt nya underbara vänner! På måndag får jag iaf byta projekt till miljonen. förhoppningsvis kommer det gå bättre där.. Och sen kommer jag nu framöver jobba måndag-torsdag.
Ska göra allt jag kan för att hitta ett nytt jobb... skulle vilja jobba i ngn butik..lära mig kassaarbete osv. Får väl se vad man kan hitta.. är ju inte det lättaste. ja kan iaf inte bli arbetslös.. utan jag stannar här tills ja hittar ngt nytt.. :)

hamen, i helgen blir det lite party..känns redan kul efter att ha vart nykter förra helgen..
we are gonna rock ;P blir förhoppningsvis en härlig blandning hemma hos oskar! jeiihoo

hadeeee

Kommentarer
Postat av: Angie

vad ska du göra i helgen vännen? jag drar till skövde på tors, sen tänkte jag mej va nåt i mariestad i helgen kanske. om det händer nåt kul? :) puss

2008-08-20 @ 02:56:44
URL: http://mynameisangie.blogvis.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0