Heeelg heelg ljuva heeelg...

Herregud, här har man bara jobbat en vecka och man är redan trött påt! Man längtar till helg redan på måndagen, räknar timmarna tills man får draaa. Men visst är det skönt att ha något att göra på dagarna. istället för att ligga hemma och ha tråkigt! Har varit på riktigt bra humör hela veckan faktiskt. Det är ju alltid kul ;P Men nu har jag svinont i halsen..usch faan om man åker på förkylning alltså. det pallar jag bara inteee...måste få upp mitt imunförsvar, så här kan jag ju inte hålla på! Ska bli skönt nu när facket tagit tag i våran arbetsmiljö..inte konstigt man får huvudvärk här liksom. Skrik och gap. jobbet har till oktober på sig o fixa allting dom måste annars blire böter. öjöj får väl se om dom skärper sig...

Annars då, helgen blir som sagt lugn...Ikväll ska jag först träffa angelica efter jobbet kanske skulle dra och käka lite mat ngnstans. ska bli kul o träffa henne :) blir ju inte så ofta! :D:D Sen kommer emelie till mig efter hon slutat..ska käka lite popcorn och hade mys framför tvn bara...imorn blir det minigolf med pappa signhild och sis på bäcken, ska bli skitkul har inte spelat minigolf på flera år.. Kvällen kommer nog spenderas med nathalie och möjligtvis syrran.. taaacos och film :)
Storstädning och tvättning e inteplanerat under denna nyktra helg :) måste ju hålla mig sysselsatt... ska bli såååå underbart att bara vila ut under helgen. weiiiho

ne nu ska ja gå på rast snart, slå en pling till min gode vän josseee :P
hamen hamen..
hade gött hörrnii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0