hallå hallå

vad tycker ni om min nya blogg layout? haha sprider lite löööv :P

Sitter här och jobbar, kuljul men de går bra iaf! Känns otroligt mkt bättre nu alltså
verkligen. har börjat massa nya med, shit dom tar in sjukt mkt nytt folk nu..fattar inte hur vi ska få plats ärligt talat.
hamen hamen
i helgen blir det lugnt igen, skööönt
ska fika med nathalie ngn gång på fredag sen spinning kl 17
ska bli helt underbart med trääääning weii, köra slut på mig sen bara ta de lugnt
hela fredagskvällen med ngn god köttbit till kvällsmat :D :D
e inne på min 3e dag av GI metodens introduktions fas. Känns riktigt bra!

på lördag ska jag träffa catherine e de tänkt :) sen
får vi se vad som sker resten av helgen..tvätt och städ antagligen och träna!

weirdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0