en bra dag

aaa hade en liten svacka igår kväll,
men imorse när jag vaknade var det en bra dag :)
Gick ut och gick en sväng innan frukost
Pappa kom med soffan förut, fyfan den gick inte in i hissen
så vi fick bära upp den. Det var min träning för idag :P gud  va jobbigt!
Men nu står min älskade soffa här iaf, och den är helt underbar! :)
Nu längtar jag ännu mera tills ikea om 2 veckor, då ska det handlas.
Kommer se ut som en helt ny lägenhet när jag är klar. Men får ju ta vardagsrummet/sovrummet
i första hand, kök och toa kommer senare..
får hoppas någon ringer på den andra soffan snart iaf den står bara där i vägen

Har precis ätit mat, blev strimlad biff med tomat och basilika sås
med ruccola paprika och fetaost. Muuums jag börjar vänja mig vid det här

de dumma är bara att jag just nu har ett enormt fest sug,
e sååå sugeeeen på ett par glas vin ikväll
ahh får väl se hur det blir
egentligen borde jag inte, men kommer inte kunna gå ut på två veckor, till nu
ajaaa, de löser sig!

nu ska jag hoppa in i duschen, blev ju helt svett av att bära soffan


hade braaaa hörrni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0