å nej inte nuuuu

....fan oxå, förkylning på G. Kände det redan imorse när jag vaknade med nästäppa och svintorr i halsen. Så jäkla tråkigt..jag blir alltid sjuk efter jag satt igång och träna. Någon som vet varför det blir så? Fruktansvärt tråkigt iallafall. Kan inte vara hemma från jobbet så får verkligen hoppas att det bara blir en lätt förkylning. Men nu under dagen har jag börjat känna mig värre, tung i huvudet och hosta. ååå, ingen matlust har jag heller, men ska försöka få i mig lite mat snart. Fan om jag blir sjuk... !!

Det kom precis ett ungt par som köpte min soffa, så nu är jag av med båda två...skööönt! Sen ska jag bara krypa ner under täcket och vila, se på någon bra film på datorn. Har ju lite nerladdade filmer som jag måste kolla på.. Ska ladda ner scareface och den där med jouquin phoneix, "we own the night! , gangsterfilmer gillar jag :)

ååå ja hoppas verkligen att jag är bättre imorn


längtar tills lördag, ska bli så himla roligt att festa till
det lite med släkten..det behöver vi allihopa.

pusshejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0