a loooong way to go...

oh yes! but Im getting there'



happ, sitter på joooobbet igeen. Får egentligen inte sitta och surfa :P men ja sitter så bra så ingen som märker om jag gör det ändå. Hihi (: Fick en order innan första rasten idaaa.. wiho.. ah fan ja bryr mig inte så mkt . E mest trött på den här typen av jobb.. har iaf lyckats knappra ihop ett CV. Inte helt klart dock...ska finslipa lite på deee..

Imorse gick ja upp strax efter sju..tvättid. usch va segt det är att gå upp tidigt alltså. Hemskt.. men ställde mig på crosstrainern och körde lite situps sen åt jag frukost. Diskade och fixade maten tills jobbet. Stressigt o tvätta på morgonen, hinner ju knappt torka allting. men men de e luuugnt fixade tid imorgon oxå till sängkläder o handukar.

Blir nog bio på söndag istället , sex and the city filmen går inte lördag typiskt. fan ska man hitta på dårååå. Ja tänker iaf inte festa! jag känner verkligen inte för det alltså. ja behöver vilaaaa. Kanske kan gå ut och käka på lördagen med ngn.. vore mys. sen hyra film o äta lite godis! :) ahh de låter som en bra ide tycker ja.. får se om ja hittar ngn som vill offra sin lördagkväll för lite film o mys :)

nu ska ja på lunch snart häär, en kvart kvar bara
hamen sen bara 2 dagar kvar tills helg
jiiihoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0