Time after time

Sminkade brud & två brudtärnor igår :) superkul! Vart helt tårögd när hon kom ut i klänningen och de vackra håret! Så otroligt fint!
De kliar i fingrarna på mig, känner att jag måste börja ta tag i att skaffa min portfolio bok... skriva ut bilder, redigera och ha mig. Och även få in några fotosessions så det blir lite fler bilder med olika modeller.. Känner att jag måste ta tag i detta, och prioritera det! :) 
Har lite sammarbeten med fotografer på G så det känns kul! Vore ju perfekt å hitta någon man klickar bra med så man kan fortsätta sammarbeta liksom.
Längtar även tills jag börjar jobba på myrornas! Wooho, ska bli så skoj! Ska dit imorgon och skriva under och såntdär.
Men nu ska ja ta söndag, och bara chilla resten av dagen! :) Det har varit några slappveckor nu med bara massa flum... har varit sjukt rastlös i själen och bara velat göra massa flummigt och kul... men nu måste ja landa och komma tillbaka till verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0