Whats happening?

Varför mår jag så jävla illa,
Har haft extreme huvudvärk och illmående sen i förrgår nu.. hmm
Jävligt trist, skulle åkt till Gbg me klassen idag men inte våga ja sätta mig i bilen dit
känns som ja måste springa till toa stup i kvarten då de känns som ja ska spy. ( trevligt vetande , i know )
hoppas bara de inte har me magkatarren o göra.. palla me magen när den får cpryck.
Får väl helt enkelt ägna denna dag till plugg.. Har en hel pärm att läsa på så de kan ju va en bra ide , så har man iaf gjort ngt vettigt. 
E ju inte dåligt lessen att ja inte e med i Gbg, Perukmakeriet och Nagelgrejen skulle vi på... buuhu, så jävla typiskt.
Men men ingen ide o ligga här å tycka synd om mig själv liksom.. Ryck upp dig Marre!!!
Tror ja ska försöka få i mig lite Ost&broccoli soppa nu..
har ni någonsin sett mig med så fina naglar :P

Kommentarer
Postat av: Catherine

Läckra naglar! Du har fått till en skitsnygg form på ögonbrynen oxå, älskar när dom är sådär böjda som måsvingar :)

Krya på dig! Puss

2010-10-07 @ 10:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0