The first day of the rest of my life...

Godkväll! 

Jag vet att jag har varit väldigt dålig på att blogga senaste....typ halvåret :P Först var det för att jag jobbade i sommeras och helt enkelt var för trött för att bry mig, sen börja jag skolan och här har jag så mycket för mig hela tiden så det hinns helt enkelt inte med. Är jag inte i skolan så umgås jag med tjejerna eller sminkar eller något annat roligt... :) Men nu får det bli lite skärpning på mig här.. Jag vill ju ha kvar min blogg och de läsare jag har! v



Vi har nog haft den roligaste veckan hitills denna veckan, HÅR! Vi har gjort massvis med uppsättningar. Jag har lärt mig så otroligt mycket och jag brinner så för det här! Våran lärare fick tjata ut oss på rast, alla bara stod kvar och fortsatte med sina frisyrer. Jag har ju vetat i många många år att det är hår jag vill hållas med... och nu fick jag det bara bekräftat! Har aldrig tänkt mycket på uppsättningar, men nu känner jag att det är det jag vill göra :P det är så otroligt kul att bara låta fantasin flöda och sätta ihop något som blir så vackert! Mm jag har njutit av varenda minut den här veckan.


Men man känner i kroppen att man stått upp en hel del :) Så det är skönt med helg och lite vila. Men imorgon ska jag göra mitt första nageljobb, en av frisörtjejerna ville ha. Så jag ska dit vid elva och köra igång! Ska bli kul.
Och så kommer ju min älskade Emelie imorgon eftermiddag. Då ska vi ha en myskväll här hemma för att sen ha en riktig photoshot dag :) Emelie ska in i min portfolio förstår ni;) Hojta gärna om ni vill bli sminkade och fixade gratis för min portfolio. De är jättekul! Anyway, vi ska ut och shaka på lördag kväll :) Så synd att nästan alla mina kära grannar har bestämt sig för att fly Trollhättan just denna helg. Camilla drog till sitt England, Johanna upp till Uppsala, Jessica hem till Finland och Michaela hem till Jönet... Men men, Emelie lär ju komma fler helger så hon får träffa dom igen! :) Vi får shaka för hela huset helt enkelt... Och det klarar vi ju lätt hon & Jag!


Neh nu är det allt dags att stänga igen här snart, hungrig är jag också...satt med min andra blogg så länge att jag glömde käka kvällsmat. Haha så det kan bli!

Ha en fortsatt trevlig Kväll/natt allihop! 
Så ska jag verkligen försöka hålla igång bloggen nu! :P


Modell: Johanna
Stylist: Jag

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Sjukt fint!!! fattar inte hur du kan fläta håret så bra?!

2010-10-31 @ 19:14:44
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0